Tuovi Ronkainen

Hallituksen puheenjohtaja
Kirkkonummen demarit ry ja Kirkkonummen sosialidemokraattinen kunnallisjärjestö
tuovi.ronkainen (at) gmail.com

Esittely

Olen pitkän uran tehnyt opettaja ja rehtori Finnsbackasta. Suurimman osan työurastani tein Kirkkonummella, ensin biologian ja maantieteen opettajana Kirkkoharjun koulussa ja sitten kymmenen vuotta Porkkalan lukiossa. Samaan aikaan hoidin ensin Akavan ja myöhemmin Jukon pääluottamusmiestehtäviä 12 vuoden ajan.

Vuosina 2004-2008 olin myös demarivaltuutettu ja sain olla mukana monessa luottamustehtävässä, kuten yhdyskuntatekniikan lautakunnan jäsenenä, lupa- ja valvontajaoston jäsenenä ja vielä Omnian ja EVTEKin hallituksissa. Sitten läksin reissutyöhön, ensin Urjalaan ja sitten Akaaseen rehtoriksi ja lopulta vielä Albaniaan. Nyt eläkkeellä saan iloa tulevaisuuden tutkimuksen opiskelusta Turun avoimessa yliopistossa ja vähän tyrkytänkin sekä tulevaisuus- että ympäristönäkökulmaa päätöksentekoon.

Minut voi helposti tavata Ravalsin pelloilla
Luka-koiran kanssa ja voit ottaa yhteyttä myös sähköpostilla.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita